BERTAZZON 3B SRL

Italija

Factory icon Gamintojas

BERTAZZON 3B SRL
Web icon
38 Produkti

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. "Ali" vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Varomąjį agregatą sudaro "Bertazzon" namuose pagamintas patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 40-70 V įtampa Žemos įtampos variklis taip pat gali būti skirtas "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Kartingai yra viena tinkamiausių pramogų jaunimui, vyrams ir moterims, kurie mėgsta varžytis vairuodami vienvietes transporto priemones be jokių specialių vairavimo įgūdžių. "Bertazzon" gaminamos transporto priemonės buvo sukurtos taip, kad būtų lengvai valdomos tiek stacionariose trasose (betono ar asfalto), tiek mobiliose. Šiose transporto priemonėse įrengtas perimetrinis pripučiamas guminis bamperis, specialiai suprojektuotas siekiant sumažinti smūgį tarp transporto priemonių ir į apsauginius bėgius. Galima įsigyti tiek su "pliku kėbulu", tiek su stiklo pluošto kėbulu (Sport, Buggy, ...).

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Waltzer" sudaro apskritas banguojantis takas. Bėgį laiko plieninė arklio konstrukcija, sujungta su centriniu kėbulu ilgais strypais ir radialinėmis trauklėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Grindys sudarytos iš aliuminio plokščių ir turi 7 nepriklausomas gondolas, kurios važiuojant sukasi pačios apie save, naudodamosi banguojančiu viso tako sukimu. Visose gondolose įrengti pneumatiniai stabdžiai, kad keleiviai galėtų saugiai pakilti ir nusileisti. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga yra sumontuota atrakciono centre, kur pritvirtintas centrinis rotorius. Atrakciono centrą sudaro kvadratinė konstrukcija, tvirtinama varžtais prie pamatų. Vagonėlių kėbulas pagamintas iš stiklo pluošto. Atrakcionas juda naudojant 7 kintamosios srovės savaiminio stabdymo krumpliaračių variklius, valdomus dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Galleon Race" trasą sudaro apskritas plėtros takas su įdubimais ir dviem "katės nugara". Bėgį remia plieninė arklio konstrukcija, su centriniu korpusu sujungta radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Išilgai bėgių važiuoja dvylika vagonų, sujungtų su centriniu rotoriumi radialinėmis svirtimis (svirtimis). Prie vagonų priartėjusios pėdų lentos sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius. Važiuoklė juda 1 savaime stabdančiu prie centrinio rotoriaus pritvirtintu kintamosios srovės krumpliaratiniu varikliu, valdomu dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Matterhorn" kalnelį sudaro apskritas plėtros takas su įdubimais ir dviem "katės nugara". Bėgius laiko plieninė arklio konstrukcija, su centriniu korpusu sujungta radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Bėgiais važiuoja dvidešimt vagonų, kurie su centriniu rotoriumi sujungti radialinėmis svirtimis (svirtimis). Vagonėliai svyruoja dėl išcentrinės jėgos sukantis atrakcionui. Prie vagonėlių priartėjusios pėdų lentos sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius Elektroniniu būdu valdomas apšvietimas sudarytas iš kabokų. Dengiamasis audeklas pagamintas iš ugniai atsparios medžiagos (2 klasė), o vagonų apdaila - iš stiklo pluošto. Važiuoklė juda naudojant vieną savaime stabdantį prie centrinio rotoriaus pritvirtintą kintamosios srovės pavarų variklį, valdomą dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Matterhorn" kalnelį sudaro apskritas plėtros takas su įdubimais ir dviem "katės nugara". Bėgį laiko plieninė arklio konstrukcija, sujungta su centrinio korpuso kvadratine konstrukcija, laikančia centrinį rotorių ir talpinančia visą elektrinę ir pneumatinę įrangą. Visa konstrukcija yra karštai cinkuota, išskyrus centrinį rotorių ir radialines svirtis. Prie automobilių priartėjusios pėdų lentos sudarytos iš neslystančios aliuminio protektoriaus plokštės. Išilgai išorinio pėdučių perimetro įrengti aptvarai (nerūdijantis plienas). Elektroniniu būdu valdomą apšvietimą sudaro kabošonai. Išilgai bėgių važiuoja šešiolika vagonėlių, sujungtų su centriniu rotoriumi spindulinėmis svirtimis (svirtimis). Sukantis vagonėliai svyruoja dėl išcentrinės jėgos, o pakraunant ir iškraunant juos stabilizuoja pneumatinis stabdys. Atrakcionas juda vienu savaime stabdančiu kintamosios srovės krumpliaratiniu varikliu, valdomu dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Musik-Express" atrakcioną sudaro apskritas plėtros takas su įdubomis ir trimis "cat back". Bėgį remia plieninė arklio konstrukcija, sujungta su centriniu korpusu radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Išilgai bėgių važiuoja dvidešimt vagonų, kurie su centriniu rotoriumi yra sujungti radialiniais lonžeronais. Prie vagonų priartėjusios pėdų lentos yra sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius. Visos dekoratyvinės plokštės padengtos aliuminio lakštais. Elektroniniu būdu valdomą apšvietimą sudaro kabošonai. Dengiamasis audeklas pagamintas iš ugniai atsparios medžiagos (2 klasė), o vagonų skydai - iš stiklo pluošto. Vagonėlius judina 5 savaiminio stabdymo kintamosios srovės varikliai, pritvirtinti radialinių švytuoklių galuose ir valdomi dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Musik-Express" atrakcioną sudaro apskritas plėtros takas su įdubomis ir trimis "cat back". Bėgį remia plieninė arklio konstrukcija, sujungta su centriniu korpusu radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Išilgai bėgių važiuoja dvylika vagonų, kurie su centriniu rotoriumi sujungti radialiniais lonžeronais. Prie vagonų priartėjusios pėdų lentos yra sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius. Visos dekoratyvinės plokštės padengtos aliuminio lakštais. Elektroniniu būdu valdomą apšvietimą sudaro kabošonai. Dengiamasis audeklas pagamintas iš ugniai atsparios medžiagos (2 klasė), o vagonų skydai - iš stiklo pluošto. Vagonėlius judina 3 savaiminio stabdymo kintamosios srovės varikliai, pritvirtinti radialinių švytuoklių galuose ir valdomi dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Bėgių kelias-ekskursija susideda iš atviro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja išilgai atitinkamo bėgio. Kiekviename vagone telpa 2 arba 4 keleiviai.Šios transporto priemonės skirtos važiuoti keliais lygiais. Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė. Važiuoklę sudaro nuolatinės srovės pavarų variklis, prijungtas prie galinės ašies ratų.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Bėgių kelias-ekskursija susideda iš atviro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja išilgai atitinkamo bėgio. Kiekviename vagone telpa 2 arba 4 keleiviai.Šios transporto priemonės skirtos važiuoti keliais lygiais. Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė. Važiuoklę sudaro nuolatinės srovės pavarų variklis, prijungtas prie galinės ašies ratų.

Teirautis kainos

Domain icon Gamintojas

BERTAZZON 3B SRL

VIA TREVIGIANA 178

31020 Sernaglia Della Battaglia - Italija

PVM Nr.
Susisiekti